Thursday, December 19, 2013

Kembali..

Assalammualaikum wbt..
Salam pembuka bicara..

Lamanya aku menyepi di alam maya ni..
ntah kenape hati ni meruntun-runtun nak mencoret bebelan dalam hati aku ni..
nak dicoret-coret kedalam blog yang sudah lama sgt bersawang..


sedihnya membiarkan blog ini bersawang tanpa ada pengisian..
walhal sebelum ni berkobar-kobar nak bercerita..
tapi bila dah taip selalu aku biarkannya..
biar dia berada di awang-awangan..
begitulah setiap hari..
setiap masa..
setiap waktu..
(segan kot nak bercerita alkisah diri yang sangat kerdil dimuka bumi ini.. hehehe)

Apa pun setiap hari aku akan berharap dan terus berharap semoga aku diberi kesempatan, kesenangan, kesabaran untuk melalui kehidupan yang semakin mencabar ini..
amin..
Semoga aku diberi hidayah, jalan yang lurus untuk meneruskan kehidupan..

No comments:

Post a Comment