Wednesday, January 2, 2013





Assalamualaikum wbt...

Rasanya masih tak terlambat lagi nak mengucapkan selamat tahun baru pada blogger2 sekalian..
sekejapan je masa berlalu...
rasanya azam tahun lepas pun belum habis ditunaikan lagi... haha...
Alangkah cepatnya masa berlalu..

Honestly, tahun ni baru aku merasakan diri dah tua..
hahaha...
yelah dah masuk 3 series ni...
mmg membuatkan aku lebih matang.. bila jd matang, fikiran pun sedikit matang..
ergh.. iye ke??
tapi hakikatnya memang aku dah mula merasakannya..

Ooo.. aku baru je anak 2 tau..
mudakan..haaha.. (nk sodapkan ati je tu..)
tapi itulah hakikat dan kenyataannya.. usia semakin meningkat!! ekeke..
apa pun sebenarnya aku bersyukur kerana di beri peluang bernafas di bumi Mu ini Ya Allah..
Sesungguhnya aku bersyukur!!
bersyukur mempunyai kehidupan yang sgt sempurna..
bersyukur kerana mempunya suami yang baik, yang setia, yang sgt memahami diriku ini..
mempunyai anak-anak yang sgt bijak.. penyeri hidup mama dan abah..
mempunya keluarga dan keluarga mertua yang sgt baik..
mempunyai sahabat-sahabat yang baik dan suka membantu..
Sesungguhnya aku cukup-cukup bersyukur!!
Walaupun hidup ini mmg penuh dengan dugaan serta cabaran..
Tanpa mereka siapalah aku...
Wassalam..

** SELAMAT TAHUN BARU!!!


2 comments:

  1. yg da masuk 31 ni lagi terasa kertu nya ha3

    ReplyDelete
  2. hahaha.. iyelah kan lia.. rasa tak tentu arah bila dah masuk 3 series..ergh..boleh ke kalau tak nak menerima hakikat?? d:)

    ReplyDelete